9 Temmuz 2009 Perşembe

Fotospor



Ben bir an fotospor editörlerinin yerine koyuyorum kendimi ve fotoğrafın altına yorumu yapıştırıyorum.

İtalya'ya gitmekten vazgeçen Lugano, kankisi Messi'yi de Fener'e getiriyor.Uzunca süre İtalya'da kendine kulüp arayan ama Fenerbahçe'nin teklifinden daha iyisini bulamayan Uruguay'lı Fener'le yeniden anlaştı ama kampa katılması gecikecek çünkü başkanın onu yakın arkadaşı olan Messi'yi Fenerbahçe'ye gelmesi için özel olarak görevlendirdiği ortaya çıktı.İkilinin arkadaşları Messi'yle, Lugano'nun yedikleri içtiklerinin ayrı gitmediğini ve bu transferin er yada geç biteceğini söylüyorlar.Messi'nin Arjantin'de oturan çocukluk arkadaşı Diego'yu çalıştığı tütün fabrikasında bulan fotosporun Diego'nun ağzından aldığı bilgiye göre ''Messi'nin yakın çevresine Barca'da yaşayabileceğim tüm başarıları tattım, gol rekorları kırıp şampiyon olduk, şampiyonlar liginide aldık artık burada hedefsiz hissediyorum kendimi. Aziz başkana da verilmiş bir sözüm var o benim babam yerindedir. Onun koyduğu 3 sezon üstüste şampiyonluk hedefi de beni çok heyecanlandırıyor.'' diyormuş.
Aziz Yıldırım'ın kurmaylarına bu transfer için ek bütçe yaratma taliatı verdiği Fenerium'a ise 18 numaralı forma numaralarının koliyle taşınmaya başlandığı söyleniyor.gelişmeler üzerine Ronaldinho'nun Messi'yi aradığı ve fırsatı kaçırma ben gitmedim pişmanım, İtalya'da İspanya'da hayat yok Türkiye'de vergide ödemezsin lokantada hesapta, düşünme git. dediği öğrenildi.

Hiç yorum yok: