20 Mart 2010 Cumartesi

Böyle gitmemeliydin!!!


Fenerbahçenin Koraç Kupasında kılpayı elendiği, Efes Pilsen finalde Stafenal Milano ile karşılaşıyordu. Maçı televizyondan izlerken bir takımın başında Aydın Örs diğer takımın başında ufak tefek hareketli sinirli bağıran bir adam. Düşünüyorum diyorum ki bu oyuncular bu antrenöre nasıl sabrediyor. Oyuncularına attığı sayılardan sonra bile bağırıyor. Pozisyonları yaşayarak gösteriyor ne yapmlaarı gerektiğini. Pek dikkat etmesemde adının Tanjeviç olduğunu öğreniyorum. Diyorum şu iki takımın hocalarından biri keşke bizim takımımızın başında olsa.
Yıllar geçiyor önce Aydın hoca geçiyor takımın başına çok seviniyorum işte özlenen takım geri dönecek diyorum ve gerçektende Aydın hoca birkaç yılda takımı izlenir bir hale sokuyor. Sonrada şampiyonluklar geliyor.Bu arada bakıyorum Tanjeviç milli takımın başında. Yine seviyorum zamanında istediğim iki antrenör artık gözümüzün önünde her işini görüyoruz. Hemen ardından beklemediğimiz bir kararla Aydın hoca gidip yerine milli takım hocası Tanjeviç geliyor biraz suçluluk duyuyorum. Çok istediğim bir antrenör geliyor ama gidenede sanki ihanet edermiş gibi. Takım Tanjeviçle ileri gider gibi geliyor gözümün önüne önceleri biraz yalpalasada rayına oturuyor. Ama Aydın hocadan daha iyi bir takım izleyemiyoruz aynı şekilde milli takımda o şekilde bir iyi bir kötü gidiyor. Bugünlere kadar geçen zaman açık ve net görülüyor takım ileri gitmiyor hatta dahada geri gidiyor. Takımın kimyası ile Tanjeviç uymuyor ve gitmesi için herkes hem fikir durumda. Oyuncular istemiyor. Taraftar istemiyor. Bir şekilde gitmeli bu adam deniyor.

Ama bu şekilde olmamalıydı bu şekilde gitmemeliydin.Dün gece birkaç yerde takip ettim Tanjeviçin kolon kanseri olduğunu ama pek inanmadım. Bugün gazaetelere düşünce inandım ve öğrendiğime göre birkaç gün içinde hem Fenerbahçeyi hemde milli takımı bırakacakmış. Geçmiş olsun Tanjeviç umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun....

Hiç yorum yok: