5 Ekim 2009 Pazartesi

Lefter Ziyareti

Gençlerbirliği maçı öncesi gerçekleştirilen Lefter ziyaretinin fotoğrafları ve hikayesi Vamos Bien'den aymutlu arkadaşın kaleminden, objektifinden...

Geceden bir heyecan sardı yürekleri doğmuyor abi güneş doğmuyor, her zaman kalkmak istemediğim yatakta bu gece yatmak istemiyorum. beden bir an önce sabah olsun yola koyulalım heyecanı içinde, geceye inat uyumuyorum , uyuyamıyorum .ve havada ışık nihayet görünüyor hadi kalk gidiyorsun dercesine. hemen hazırlanıp yola koyuluyorum , yollar ıssız bomboş kimsecikler yok . kadıköye varıp arabayı park edip rıhtıma doğru hareketleniyorumyanıma yaklaşan bir büfeci çocuk abi bu gün fenerin maçımı var -evet , maç burdami abi -evet.salı pazarı iskele arası daha önce hiç bu kadar uzun gelmemişti bana git git bitmiyor . dilde bestelerle nihayet varıyorum iskeleye, henüz benden başka kimse gelmemiş bir bank üzerine oturuyorumLEFTER in hayalini kurarak. daha sonra Seenone (jr.barcode) yaklaşıyor yanıma ve başlıyoruz muhabbetehavada yağmur çiseliyor o an aklıma halı saha maçımız geldi inşallah diyorum öyle yağmur yağar.zaman yaklaştıkça herkez gelmeye başladı vapur saati yaklaştı artık adaya doğru yola çıkma zamanı geldivapur yanaşıyor en arkaya sıkışıyoruz hep beraber. herkezin karnı aç kimi poğaça kimi börek getirmiş yiyin abi yiyin ama çay yok kuru kuur olmazki, az ilerden bir ses çayları uzatın ileriye doğru oh sıcak sıcak çaylarda geldi keyfe diycek yok.vapur artık iskeleden uzaklaştı ve mabed takıldı gözümüze heryerden güzel görünüyor be abi.
Biz uzaklaştıkça mabed kayboluyor gözümüzden akşam gelicez haykırıcas sevgimizi diyemiyoruz.artık karınlar doydu son kalan poğaçalarıda atıyoruz martılara adeta birbirleriyle kavga edercesine doyuruyorlar karınlarını .zaman sessiz geçmez hareketlenmek gerek işte o an martılardan bir esinti geliyor dilimize inleyen nağmeler ruhumu sardı bilmiyorki orda hep şarkılar vardı , uçan kuşlar martılar .
Sonra kınalı ada limanda bir tekne görüyoruz adeta bizi beklermiş gibi öylece sallanıyor denizin üzerindedururmuyuz tabiki durmayız duramayız hemen giriyoruz besteyi, fener bahçe bayrağının gölgesi bize yeter , bazen sevinçli bazen kederli hayat seninle güzell.
nihayet büyük ada göründü hadi be vapur yanaş artık bırak bizi LEFTER in yanına gidelim. heyecanla ve istekle iniyoruz vapurdan dizlerimiz titreyerek . oracıkta açıyoruz dünden yaptığımız ver lefter'eyaz deftere pankartımızı, vapurdan inenler yanaşıyor yamacımıza bizde yürüyelim pankart ile birlikte diyerek.
hadi abi artık çıkalım iskeleden gidelim ordinaryus'un yanına .
sonra kınalı ada limanda bir tekne görüyoruz adeta bizi beklermiş gibi öylece sallanıyor denizin üzerindedururmuyuz tabiki durmayız duramayız hemen giriyoruz besteyi, fener bahçe bayrağının gölgesi bize yeter , bazen sevinçli bazen kederli hayat seninle güzell.

iskelden çıkıp adaya girdiğimiz andan itibaren neredeyse saraçoğlunda görmediğimiz kadar alkışlarla karşılaşıyoruz.inanın LEFTER in büyüklüğünü birkez daha anlatıyor bu alkışlar insana alkışlayan eller dert görmesin.

hadi abi ne taraftan gidiyoruz neresi abi hadi gidelim söylemleri arasında bir duraksama oluyor içimizi burkan heyecanımızı artıran bir duraksama bu, beyler LEFTER ile saat 4 de görüşüces.olsun zaman sevdamıza engel değil 4 de görüşürüz.hadi şurdan içicek bişiler alalım yukarda mesire alanları var gider otururuz, içicekler alınıyor yola çıkıyoruz adanın tepesine doğru yolda ilerledikçe yol yokuş ve at pisliklerinin kokusu insanın nefesini daraltıyor nefes almalar değişiyor geride kalanlar oluyor abi nerde siniz yürüyün biraz deniyor ön taraftan . oh be sonunda oturucak biyer bulupzamanın geçmezini bekliyoruz. burda yaklaşık üç buçuk saat konaklıyoruz sohbet muhabbet içilen biralar keyifler yerinde.
hadi arkadaşlar vakit geldi gidiyoruz toparlanın, o arada yağmur çiselemeye başlıyor oh be ne güzel istediğimde olduvamos seri bir şekilde toparlanıyor ve gidiyoruz limana doğru.
çiseliyen yağmur biraz hızlanmıştı artık iyice ıslanmaya başladık ama kafalar güzel yolda beste söylenmeden gidilmezdi başlıyoruz seviyorum seni bestesine.
ve ıslanmış bir halde varıyoruz limana az sonra lefter gelicek olum formayı imzalatalım lan birdaha ne zaman görücez lafları arasında işte o tarifsiz geçmesin bu an dediğimiz zamana geliyoruz.hemen makinalar çıkartılıyor fotoğraflar çekliyor, karşımızda lefter.
bizi karşıısında görünce çok seviniyor hoşgeldiniz çocuklar.
siz ıslanmayın ayakta durup yorulmayın diyoruz. dediği kelime şu sizde ıslanmayın çocuklar oturun ayakta durmayın oluyorişte o an kiminle olduğunu bir kez daha anlıyorsun .
sonunda ısrarlarımızı kırmayarak oturuyor bir sandalyeye ama çocuklar siz ıslanıyorsunuz diyerek. herkes elini öpmenin heyecanı içindeyiz bu isteklerimizide kırmıyor hepimize tek tek öptürüyor elini , çekilen fotoğraflar ve sohbet sonrası kendini fazla yormamak için yanındanayrılırken açıyoruz pankartımızı söylüyoruz bestemizi.
dillerden düşmez bu sevdayaşıyoruz her soluktalefter küçükandonyadisseninledir kalplerimiz. diyereköylece bize bakıyor çocuklar gitmeyin der gibi , gözleri ağlamaklı nemleniyor görüyoruz o an gidip sarılmak istiyorsun elden bişey gelmiyor. onun gözleri nemleniyor bizimkilerdehatta makine bile buğulu çekiyor fotoğrafı.

çok teşekür ederim elini öptürdüğün için , bizi kırmayıp yağmurlu havada limana kadar geldiğin için . Seviyoruz seni LEFTER KÜÇÜKANDONYADİS...